User Tools

Site Tools


nintendo:konsoolid

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Last revision Both sides next revision
nintendo:konsoolid [2017/01/29 13:17]
pronto [Videomängud]
nintendo:konsoolid [2017/02/07 09:51]
pronto [Nintendo seadmed]
Line 1: Line 1:
 ====== Nintendo seadmed ====== ====== Nintendo seadmed ======
-Nintendo Co., Ltd. (任天堂株式会社) on rahvusvaheline tarkvara ja elektroonikaettevõtte mille peakorter asub Kyotos, Jaapanis. Tegemist on ühega kolmest suurest mängukonsoole tootvast ettevõttest (kaks ülejäänut on Sony ja Microsoft). Firma asutati 23. septembril, 1889 Fusajiro Yamauchi poolt ning algselt keskendus see //​hanafuda//​ mängukaartide tootmisele. Tähelepanuks niipalju, et neid kaarte toodab Nintendo seniajani, kuigi mitte niivõrd kasumi teenimiseks kuivõrd viitena ettevõtte juurtele.+[[:​nintendo|Nintendo]] Co., Ltd. (任天堂株式会社) on rahvusvaheline tarkvara ja elektroonikaettevõtte mille peakorter asub Kyotos, Jaapanis. Tegemist on ühega kolmest suurest mängukonsoole tootvast ettevõttest (kaks ülejäänut on Sony ja Microsoft). Firma asutati 23. septembril, 1889 Fusajiro Yamauchi poolt ning algselt keskendus see //​hanafuda//​ mängukaartide tootmisele. Tähelepanuks niipalju, et neid kaarte toodab Nintendo seniajani, kuigi mitte niivõrd kasumi teenimiseks kuivõrd viitena ettevõtte juurtele.
  
 Pärast teist ilmasõda tundis ettevõte vajadust laieneda, proovides erinevaid muid valdkondi, muude hulgas näiteks taksoäri ja armuhotelle. Pragusel hetkel võivad need valikud tunduda arusaamatud,​ kuid omal ajal oli //​hanafuda//​ jakuza jaoks oluline sissetulekuallikas ja tänu sellele oli Nintendol tugevad sidemed Jaapani allilmaga. Loobudes mõne aja pärast sellistest eksperimentidest tegi Nintendo kannapöörde ja asus tootma mänguasju, keskendudes ajapikku elektroonilisele meelelahutusele ning muutudes läbi selle ettevõtteks millisena me seda praegult tunneme. Pärast teist ilmasõda tundis ettevõte vajadust laieneda, proovides erinevaid muid valdkondi, muude hulgas näiteks taksoäri ja armuhotelle. Pragusel hetkel võivad need valikud tunduda arusaamatud,​ kuid omal ajal oli //​hanafuda//​ jakuza jaoks oluline sissetulekuallikas ja tänu sellele oli Nintendol tugevad sidemed Jaapani allilmaga. Loobudes mõne aja pärast sellistest eksperimentidest tegi Nintendo kannapöörde ja asus tootma mänguasju, keskendudes ajapikku elektroonilisele meelelahutusele ning muutudes läbi selle ettevõtteks millisena me seda praegult tunneme.
nintendo/konsoolid.txt · Last modified: 2017/02/07 10:03 by pronto