Kasutaja tarvikud

Lehe tööriistad


nintendo:konsoolid

Erinevused

Siin näed erinevusi valitud versiooni ja hetkel kehtiva lehekülje vahel.

Lõlita võrdlemise vaatele

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
Last revisionBoth sides next revision
nintendo:konsoolid [2017/01/28 18:07] – [Game & Watch] prontonintendo:konsoolid [2017/02/07 09:51] – [Nintendo seadmed] pronto
Rida 1: Rida 1:
 ====== Nintendo seadmed ====== ====== Nintendo seadmed ======
-Nintendo Co., Ltd. (任天堂株式会社) on rahvusvaheline tarkvara ja elektroonikaettevõtte mille peakorter asub Kyotos, Jaapanis. Tegemist on ühega kolmest suurest mängukonsoole tootvast ettevõttest (kaks ülejäänut on Sony ja Microsoft). Firma asutati 23. septembril, 1889 Fusajiro Yamauchi poolt ning algselt keskendus see //hanafuda// mängukaartide tootmisele. Tähelepanuks niipalju, et neid kaarte toodab Nintendo seniajani, kuigi mitte niivõrd kasumi teenimiseks kuivõrd viitena ettevõtte juurtele.+[[:nintendo|Nintendo]] Co., Ltd. (任天堂株式会社) on rahvusvaheline tarkvara ja elektroonikaettevõtte mille peakorter asub Kyotos, Jaapanis. Tegemist on ühega kolmest suurest mängukonsoole tootvast ettevõttest (kaks ülejäänut on Sony ja Microsoft). Firma asutati 23. septembril, 1889 Fusajiro Yamauchi poolt ning algselt keskendus see //hanafuda// mängukaartide tootmisele. Tähelepanuks niipalju, et neid kaarte toodab Nintendo seniajani, kuigi mitte niivõrd kasumi teenimiseks kuivõrd viitena ettevõtte juurtele.
  
 Pärast teist ilmasõda tundis ettevõte vajadust laieneda, proovides erinevaid muid valdkondi, muude hulgas näiteks taksoäri ja armuhotelle. Pragusel hetkel võivad need valikud tunduda arusaamatud, kuid omal ajal oli //hanafuda// jakuza jaoks oluline sissetulekuallikas ja tänu sellele oli Nintendol tugevad sidemed Jaapani allilmaga. Loobudes mõne aja pärast sellistest eksperimentidest tegi Nintendo kannapöörde ja asus tootma mänguasju, keskendudes ajapikku elektroonilisele meelelahutusele ning muutudes läbi selle ettevõtteks millisena me seda praegult tunneme. Pärast teist ilmasõda tundis ettevõte vajadust laieneda, proovides erinevaid muid valdkondi, muude hulgas näiteks taksoäri ja armuhotelle. Pragusel hetkel võivad need valikud tunduda arusaamatud, kuid omal ajal oli //hanafuda// jakuza jaoks oluline sissetulekuallikas ja tänu sellele oli Nintendol tugevad sidemed Jaapani allilmaga. Loobudes mõne aja pärast sellistest eksperimentidest tegi Nintendo kannapöörde ja asus tootma mänguasju, keskendudes ajapikku elektroonilisele meelelahutusele ning muutudes läbi selle ettevõtteks millisena me seda praegult tunneme.
Rida 28: Rida 28:
 {{:nintendo:nintendo-nes-icon.png|NES}} [[nintendo:nes|NES]] (1983)\\ {{:nintendo:nintendo-nes-icon.png|NES}} [[nintendo:nes|NES]] (1983)\\
 {{:nintendo:nintendo-super-nes-icon.png|SNES}} [[nintendo:snes|SNES]] (1990)\\ {{:nintendo:nintendo-super-nes-icon.png|SNES}} [[nintendo:snes|SNES]] (1990)\\
 +{{:controller.png|Virtual Boy}} Virtual Boy (1995)\\
 {{:nintendo:nintendo-nintendo-64-icon.png|Nintendo 64}} Nintendo 64 (1996)\\ {{:nintendo:nintendo-nintendo-64-icon.png|Nintendo 64}} Nintendo 64 (1996)\\
 {{:nintendo:nintendo-gamecube-icon.png|GameCube}} GameCube (2001)\\ {{:nintendo:nintendo-gamecube-icon.png|GameCube}} GameCube (2001)\\
nintendo/konsoolid.txt · Viimati muutnud: 2017/02/07 10:03 persoon pronto